Oct 22

22/10-2019 | Glem alt hvad du ved om marketing | Aarhus

Få inspiration og input til, hvordan man bygger et stærkt brand og øger jeres markedsandel. Vi har lavet en dansk vinkel på Byron Sharps teorier, som danner fundamentet for hans to bestsellers How Brands Grow I og II, som vi glæder os til at præsentere for jer.

Bøgerne gør op med marketings traditioner og de sandheder, vi hidtil har brugt som rettesnor i vores arbejde. På denne konference vil vi efterprøve Byron Sharps teorier på det danske marked med udgangspunkt i danske annoncører og brands.

Program:

Vi tager udgangspunkt i nogle af Byron Sharps helt centrale spilleregler for moderne marketing:

13.00-13.30

Registering & velkommen

13.30-14.45

Market to the Masses

Hvad skal marketing drive? Loyalitet eller penetration? Skal man ramme bredt eller målrette præcist?

Evoke Emotions

Er forbrugerne nogensinde rationelle i deres beslutningstagning og hvordan kan du påvirke dem?

Pause

14.45-16.00

Be memorable

Hvilken rolle spiller dit brand i beslutningstagningen og hvordan kan du optimere den værdi dit brand har?

Be always-on

Hvor vigtig er kontinuitet i marketing og hvad skal du optimere efter?

Sted:

Helsingør Theater, Den Gamle By, Viborgvej 2, 8000 Aarhus C