Survival of the Fittest
Udtrykket fra Charles Darwins bog om “Arternes oprindelse”, vil til evig tid være relevant i en foranderlig verden.
For alle brand-owners er det en verden, hvor nye konkurrenter altid vil stå klar til at overtage dine kunder, og hvor det gælder om at kunne udkonkurrere og bestå. For du skal ikke kun have kunder i dag og i morgen, du skal også have kunder på lang sigt.
Lad dig inspirere og underholde af vores keynote speakers, der på hver sin måde vil byde ind med stærke indsigter om den langsigtede kommunikations- og mediestrategi, som kan bidrage til udvikling og dannelse for kommercielle brands.
Vi tilbyder også på en ægte forpremiere på en af efterårets helt store biograf-film, der stensikkert vil træne dine lattermuskler.
Program:
14.45 Indtjekning
15.00 Velkomst v. Carsten Ellemo, CEO, Dansk Reklame Film
15.15 Keynote speaker: Henrik Juul, Kreativ direktør og WDP partner
“Angst æder sjæle op” hed Fassbinders film, men angst ødelægger også kommunikation og dermed brands. Så velkommen til en snak om tro, mod og vedholdenhed fra mennesket bag de sidste 30 års største reklamehits.
16.00 Keynote speaker: Louise Boiden, Executive Director Operations, Annelect
Den langsigtede effekt kan være svær at måle, hvorved mange marketingstrategier i dag fokuseres på direkte salg eller taktisk kommunikation. Få indsigt i hvordan forskellige mediekanaler påvirker på lang sigt, samt inspiration til hvordan du kan optimere dit marketingbudget, ved at fokusere på både kortsigtede og langsigtede effekter.
16.30 Keynote speaker: Martin Dalsgaard Andersen, Marketing Director, Danske Lotteri Spil
En rejse i Drømmeland med Lotto – branding har aldrig været vigtigere. Empati og autensitet som et middel til langsigtet brand.
17.00 Pause med drikkevarer og sandwich
17.30 Forpremiere på “JAGT SÆSON”
19.15 Slut
Sted:
NFB Palads, Sal 9, Axeltorv 9, 1609 København

Comments are closed.