I løbet af de seneste år udgør avisannoncering mindre og mindre i marketing-budgetterne. Skyldes dette, at avisannoncering ikke virker? Er du nysgerrig efter at vide, hvordan medier performer anno 2019, forstå prints rolle i mediebilledet, og hvor vi er på vej hen?
Seminaret ’Hvilken effekt har annoncering i aviser?’ er baseret på de nyeste indsigter, og analysevirksomheden Annalect giver dig et indblik i medieperformance på tværs af brancher samtidig med, at du får en forståelse af samspillet mellem medier. Du vil også få inspiration til, hvordan du skal agere for at kunne opnå succes med marketingoptimering. Og så har Annalect undersøgt, om avisannoncering virker. Og hvordan det virker.
Program
Kl. 8.45 Kaffe, croissanter og frugt serveres i foyeren
Kl. 9.00 Intro v/Dorthe Bjerregaard-Knudsen, Koncerndirektør, JP/Politikens Hus
Kl. 9.10 Mediemarket anno 2019 og prints rolle v/Søren Fromberg, Managing Director, Annalect Nordics. Få indblik i hvordan forskellige mediekanaler performer – både på kort og på lang sigt. Forstå prints rolle i mediebilledet for få inspiration til, hvordan du optimerer din marketingindsats på tværs af brancher
Kl. 9.40 Forstå synergi mellem mediekanaler v/Søren Fromberg. Alle taler om synergi mellem medier og cross channel optimering. Men hvor meget synergi er det muligt at opnå, hvilke kanaler spiller bedst sammen, og hvordan udnytter man bedst disse synergier? Bliv klogere på samspillet mellem medier med udgangspunkt i et større studie udført af Annalect.
Kl. 10.10 Hvordan optimeres printindkøbet v/Claes Braagaard, Omnicom Media Group Chief Investment Officer, Nordic. Hvordan har tilgangen til printindkøbet ændret sig over tid og hvor er vi på vej hen?
Kl. 10.25 Spørgsmål og afrunding
Tid og sted
Fredag 4. oktober kl. 09.00
Grand Teatret, Mikkel Bryggers Gade 8, 1460 København.
Det er gratis at deltage, og du er mere end velkommen til at videresende invitationen til dine kolleger. Sidste frist for tilmelding er mandag 30. september.
Comments are closed.