Annalect Denmark Annalect Denmark
  • Home
  • Indsigter og nyheder
  • Seneste events og seminarer
  • Kontakt os
  • Karrieremuligheder
Annalect Denmark
  • Home
  • Indsigter og nyheder
  • Seneste events og seminarer
  • Kontakt os
  • Karrieremuligheder

Indsigter og nyheder

Danske annoncører er fortabte ved digital attribuering. Det kræver et helt nyt greb

Den seneste BureauTrends analyse fra 2020 viser, at hele 3 ud af 4 marketingansvarlige blandt danske annoncører er fortabte i forhold til attribuering af effekterne fra den digitale annoncering.... read more →
  • October 29, 2020
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media, Nyheder fra Annalect

Apple iOS 14 og App privacy: Nu stiger mørketallene i den digitale annoncering igen

Historien helt kort Efter Apples lancering af iOS 14, vil der nu blive krævet samtykke fra brugerne, for at app-ejer, annoncør og annoncenetværk kan identificere brugerne via identifikationsnøglen IDFA. Apples... read more →
  • August 25, 2020
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media, Mediemarkedet, ROI

3 shortlistings til Annalect for deres nye Digitale Attribueringsløsning til Europe Research Awards – IAB

Fredag d. 22/5 offentliggjorde IAB – Europe Research Awards – deres shortlist for 2020. Annalect er tilmeldt 3 kategorier med deres innovative Digitale Attribueringsværktøjer og har i alle kategorier opnået... read more →
  • May 26, 2020
  • Annalect Denmark
  • Annalect indsigter, Digital media, Nyheder fra Annalect

Datatilsynet trækker mørke skyer ind over danske medier og virksomheder

Datatilsynets kritik af Dansk Meteorologisk Instituts (DMI) behandling af personoplysninger om hjemmesidebesøgende, og den samtidige vejledning fra Datatilsynet omkring samme emne, kommer til at trække mørke skyer ind over det... read more →
  • February 24, 2020
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media, Mediemarkedet, Nyheder fra Annalect, ROI

Den digitale attribuering er død. Længe leve den uafhængige, cookie-løse digitale attribuering

I midten af januar i år annoncerede Google, at de inden for en horisont på to år vil stoppe med at understøtte brugen af tredjeparts cookies i deres Chrome browser.... read more →
  • February 24, 2020
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media, Mediemarkedet, Nyheder fra Annalect, ROI

SPIES DROPPEDE COOKIES: SÅDAN KLARER MAN SIG UDEN

Googles dødsdom over tredjepartscookies gør det ikke sværere at måle effekten af online-kampagner, siger Morten Willesen, Head of Digital i Nordic Leisure Travel Group, der blandt andet omfatter Spies. Hos... read more →
  • January 29, 2020
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media, Nyheder fra Annalect, ROI

Glem alt hvad du ved om marketing

#1: Relevans i en specifik købssituation er vigtigere end generel købsovervejelse Du har måske læst ”How Brands Grow” af Byron Sharp. Måske har du også i dit stille sind overvejet,... read more →
  • October 17, 2019
  • Annalect Denmark
  • Annalect indsigter

Nyt studie om danskernes mad- og indkøbsvaner

I slutningen af april afholdt Annalect et seminar sammen med Drum CPH vedrørende den seneste udvikling i danskernes mad- og indkøbsvaner. Mere end 200 interesserede gæster deltog i arrangementet i... read more →
  • July 24, 2019
  • user
  • Annalect indsigter, Detailhandel, Mediemarkedet

Er TV-sening og FMCG-brands sammen på vej i graven?

TV har gennem mere end et halvt århundrede effektivt skabt stærke og velkendte FMCG-brands. Men den ændrede TV-sening har gjort det gradvist vanskeligere at bygge nye brands inden for FMCG.... read more →
  • July 24, 2019
  • user
  • Annalect indsigter, Detailhandel, Mediemarkedet

Annalect høster 6 shortlistings på de første 5 måneder i 2019

Annalect har på de første 5 måneder formået at høste hele 6 shortlistings til Danish Digital awards 2019 og IAB Europe Research Awards 2019. IAB Europe Research Awards 2019 For... read more →
  • May 16, 2019
  • user
  • Annalect indsigter, Nyheder fra Annalect

Detailhandlere under dobbelt pres: Markedspladser og Direct-to-Consumer ændrer markedsdynamikkerne

Detailhandlen er under pres. Ehandlen har længe skabt nye markedsdynamikker, hvor pureplayers har udfordret den traditionelle detailhandel, og den traditionelle detailhandel har med større eller mindre succes angrebet tilbage med... read more →
  • March 28, 2019
  • user
  • Annalect indsigter, Detailhandel

Når det ensidige ROI-fokus i marketingarbejdet slår forretningen ihjel

De fleste marketingfolk er enige om, at marketing både arbejder på den korte og den lange bane. Alligevel måles de fleste marketingvariable primært ift. det kortsigtede afkast, som de genererer.... read more →
  • March 28, 2019
  • user
  • Annalect indsigter, ROI

Ny teknologi gør Coops markedsføring mere effektiv

Coop har taget nye teknologier og nye metoder i brug i et nyt beslutningsstøttesystem til marketing leveret af Annalect Coop har en ambition om at arbejde agilt og faktabaseret for... read more →
  • November 24, 2018
  • user
  • Annalect indsigter, Detailhandel, Digital media, ROI

Do you know the value of your own data? Google and Facebook do..

There are complex and seductive forces shaping how advertisers work.  The modern CMO needs an extraordinary ability to navigate and exploit data and technology.   To target consumers online and offline... read more →
  • August 15, 2018
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media

Back to the future: Rebuilding trust in digital measurement

Advertisers regularly take business risks when investing in media.  Some choices need strategic commitment and yearly planning, and some also need dynamic and granular weekly optimization, especially digital media.  All... read more →
  • December 11, 2014
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media

Voice AI: A Conversational Customer Journey

The voice of the customer has literally taken on a new meaning, thanks to recent advances in voice-enabled technology and artificial intelligence (AI). Through voice assistants like Siri, and voice-enabled... read more →
  • December 11, 2014
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media

7 Ways Computer Vision Helps Marketers See Better Performance

Explore seven marketing use cases of computer vision to see why the technology holds promise and unlocks new capabilities. Computer vision has grown by leaps and bounds, enabling exciting capabilities... read more →
  • December 11, 2014
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media

Six Ways Digital Has Changed Holiday Retail and E-Commerce Sales

Explore six holiday retail trends changing the consumer journey, including AI-driven product recommendations and conversion optimization at every touch. This year was another banner year for Black Friday and Cyber... read more →
  • November 17, 2013
  • user
  • Annalect indsigter, Digital media

Six Ways Gen Z Will Reshape Marketing in a Post-Millennial World

Diversity, connectivity, and brand-agnosticism are key factors redefining marketing as Generation Z grows up. Marketers have been so focused on millennials, but a new generation is coming of age and will soon... read more →
  • October 20, 2013
  • user
  • Annalect indsigter, Mediemarkedet

Vælg kategori

Seneste artikler

  • Danske annoncører er fortabte ved digital attribuering. Det kræver et helt nyt greb
  • 12/11-2020 l Webinar: Sådan løser du de mange udfordringer ved digital attribuering
  • Apple iOS 14 og App privacy: Nu stiger mørketallene i den digitale annoncering igen
  • 3 shortlistings til Annalect for deres nye Digitale Attribueringsløsning til Europe Research Awards – IAB
  • Datatilsynet trækker mørke skyer ind over danske medier og virksomheder

© 2020 Annalect. All Rights Reserved. Cookie Policy |
An Omnicom Media Group Company

Seneste nyheder

  • Danske annoncører er fortabte ved digital attribuering. Det kræver et helt nyt greb October 29, 2020
  • 12/11-2020 l Webinar: Sådan løser du de mange udfordringer ved digital attribuering October 20, 2020
  • Apple iOS 14 og App privacy: Nu stiger mørketallene i den digitale annoncering igen August 25, 2020

Indhold

  • Home
  • Indsigter og nyheder
  • Seneste events og seminarer
  • Kontakt os
  • Karrieremuligheder