Tilbage i 2012 præsenterede vi de fem kernesegmenter blandt Danmarks forbrugere: Funktionalisten, Levemunden, Skattejægeren, Ildsjælen og Sundhedskrigeren. Der er sket meget de sidste seks år, og torsdag d. 27. juni afholder vi konferencen ”Danskernes mad- og indkøbsvaner”, hvor vi viser, hvordan segmenterne har udviklet sig i den mellemliggende tid.
Det nye studie af danskernes dagligvareindkøb vil uden tvivl byde på en del overraskelser. Studiet, som er lavet i samarbejde mellem Drum CPH, Annalect, TV 2, Dansk Erhverv og YouGov viser nemlig, at danskernes interesse for madlavning er faldet kraftigt. Vi spiser mere ude, bestiller mere take-away og laver mindre mad selv. Hvis vi køber ind, så er det blevet endnu vigtigere, at det er nemt.
Vi glæder os til at fortælle meget mere den 27/6 kl. 13.45 i Musikhuset Aarhus. For at tilmelde dig skal du blot registrere dig på www.bit.ly/madvaner
Der er et begrænset antal pladser, så vi anbefaler at tilmelde sig i god tid. Du er naturligvis velkommen til at dele invitation med relevante kolleger eller andre i dit netværk.