#1 Kampagneevaluering
Evaluering af alle væsentlige mediegrupper med nedbrydning ned til hvert line item/ad group. En komplet kampagneevaluering grupperet på tværs af medier enten via UTMs eller campaign mapping IDs.
Et system med direkte integration til alle digitale medieplatforme, samt live opdateringer dagligt. Eksempelvis integration til Google, Facebook, Adform eller Adobe.
Integerere alle platformes medieindrykninger og beregner attribuering på tværs af de enkelte medieplatform. Dette betyder at Walled Garden ikke længere et problem
En Cookie-less attribueringsplatform, som ikke anvender cookies og derved ikke er påvirket af de seneste ændringer af Cookie-politikken på tværs af de større medieudbydere.
Løsningen tillader måling af både online og offline KPI’er. Her eksempelvis, hvordan salget påvirker besøgende, konverteringer, salg eller besøg i ens butik
For at sikrer at alt salg ikke tilskrives medier, tager platformen desuden højde for annoncørens TV-indrykninger, vejret, sæson og andre branchespecifikke påvirkninger, som kan have stor indvirkning på salget.
Løsningen er udviklet således, at den både tager højde for medieindrykninger, som appellerer til click-throughs, samt eksempelvis online video formater, hvor last click attribuering ofte fejlfortolker værdien af effekten.