EVALUER ALLE DINE DIGITALE MEDIE- INDRYKNINGER I ET SAMLET VÆRKTØJ IDEAS.

På tværs af medieplatforme

Et system med direkte integration til alle digitale medieplatforme, samt live opdateringer dagligt. Eksempelvis integration til Google, Facebook, Adform eller Adobe.

Ingen Walled Garden

Integerere alle platformes medieindrykninger og beregner attribuering på tværs af de enkelte medieplatform. Dette betyder at Walled Garden ikke længere et problem

Cookie-less tilgang

En Cookie-less attribueringsplatform, som ikke anvender cookies og derved ikke er påvirket af de seneste ændringer af Cookie-politikken på tværs af de større medieudbydere.

Online/Offline KPI

Løsningen tillader måling af både online og offline KPI’er. Her eksempelvis, hvordan salget påvirker besøgende, konverteringer, salg eller besøg i ens butik

Cloudbaseret og dagligt opdateret

Et værktøj som passer ind i alle processer for planlægning og eksekvering

explorer 2
#1 Kampagneevaluering

Evaluering af alle væsentlige mediegrupper med nedbrydning ned til hvert line item/ad group. En komplet kampagneevaluering grupperet på tværs af medier enten via UTMs eller campaign mapping IDs.

line imtem 2
#2 Format nedbydning

En detaljeret nedbrydning af de enkelte mediers bedste indrykningsformater baseret på CPA, CVR, CTR eller CPM. Hvad virker for de forskellige medieplatforme?

device 2
#3 Device opsplitning

Mål effekten af de enkelte indrykningers performance på tværs af device-formater og forstå, hvordan Mobile vs. Desktop virker for dine enkelte kampagner.

Cloud-baseret og i Realtid

Systemet er cloud-baseret og altid tilgængeligt igennem Annalects attribueringsplatform.

Ved at connecte direkte til jeres forskellige medieplatforme kan Annalect dagligt køre machine learning algoritmer, der identificerer attribueringen til de enkelte indrykninger.

Kalibrering for eksterne påvirkninger

For at sikrer at alt salg ikke tilskrives medier, tager platformen desuden højde for annoncørens TV-indrykninger, vejret, sæson og andre branchespecifikke påvirkninger, som kan have stor indvirkning på salget.

Måling af både clicks og impressions

Løsningen er udviklet således, at den både tager højde for medieindrykninger, som appellerer til click-throughs, samt eksempelvis online video formater, hvor last click attribuering ofte fejlfortolker værdien af effekten.

Læs om de seneste nyheder fra Luminous her