Dette webinar er afholdt. Kontakt os for mere information.
Har du heller ikke fundet løsningen på det stigende mørketal i den digitale tracking af dine kunder og brugere samt ved attribuering af de digitale annonceeffekter? Ved dette webinar vil du høre mere om, hvordan du, på trods af walled gardens og udfasning af tredjeparts-cookies, kan finde sammenhængen mellem eksponeringer af digital annoncering og interaktioner på dit website eller i din webshop.
Løsningen hedder Luminous og har allerede vundet stor anerkendelse i industrien gennem tre awards ved IAB Europe Research Awards 2020. Med den kan du med Machine Learning og AI-algoritmer følge brugernes adfærd og omsætte resultaterne til konkrete og brugbare tiltag i din optimering af det digitale annonceindkøb.
Program
Sådan ændrer annonceøkosystemet sig
Sådan kan man attribuere digitale effekter
Sådan fungerer Annalect Digital Attribuering
Sådan aktiveres Luminous attribueringsløsning
Sådan kommer du i gang med Luminous løsningen
Comments are closed.